Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Οικοσελίδα » A_Newsletter » 

Ενα άτομο στο νοσοκομείο Λάρνακας επειδή εισέπνευσε διάλυμα αμμωνίας

Διαρροή διαλύματος αμμωνίας σημειώθηκε το απόγευμα σε φαρμακείο στη Λάρνακα, με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης να μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο της πόλης αφού ένιωσε αδιαθεσία.

Όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανδρέας Κεττής, γύρω στις πέντε το απόγευμα λήφθηκε κλήση ότι σε φαρμακείο στη Λάρνακα, υπήρξε διαρροή μικρής ποσότητας διαλύματος αμμωνίας, που βρισκόταν σε δοχείο το οποίο έπεσε στο έδαφος και έσπασε.

Στη σκηνή μετέβησαν ένα βυτιοφόρο όχημα και ένα όχημα επεξεργασίας χημικών της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. `Ανδρες της Πυροσβεστικής έκαναν αναγνώριση του υλικού με τη χρήση αναπνευστικών συσκευών και χημικών στολών.

Το υλικό περισυνελέχθη με ειδικό απορροφητικό υλικό και αφού τοποθετήθηκε σε ασφαλές δοχείο παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη του φαρμακείου για να το μεταφέρει στον εισαγωγέα για διαχείρισή του.

Φαίνεται ωστόσο πως ο ιδιοκτήτης του φαρμακείου είχε αναπνεύσει το διάλυμα αμμωνίας και αισθάνθηκε αδιαθεσία. Κλήθηκε ασθενοφόρο το οποίο τον μετέφερε στο ΤΑΕΠ του Γενικού Νοσοκομείου Λάρνακας για τις απαραίτητες εξετάσεις.

comments

Tags:
loading...